هیئت الشهداء قزوین
هیئت الشهداء قزوین

********** مسـجــد الــهـادی **********


بازتاب راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های خارجی

 خبرگزاری فرانسه از تهران گزارش داد: صدها هزار ایرانی روز یکشنبه برای شرکت در راهپیمایی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و دیگر شهرهای ایران به خیابان‌ها آمدند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی پرچم‌های ایران، تصاویر امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دست دارند.

تظاهرکنندگان همچنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» که دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به شمار می روند، سر می دهند.

روزنامه الشرق چاپ قطر امروز نوشت مردم ایران در شهرهای مختلف این کشور سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور در راهپیمایی جشن گرفتند.

خبرگزاری شین هوا نیز از تهران گزارش داد، صدها هزار تن از مردم ایران در حالی که پرچم های این کشور و پارچه نوشته هایی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران حمل می کردند در خیابانهای شهرهای سراسر کشور سی و چهارمین سالروز انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم ایران در  شهرهای بزرگ این کشور در حالی که تصاویر امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب ایران را حمل می کردند در خیابانها حضور یافتند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسراییلی سر دادند.

بخش فرانسوی رادیو بین المللی فرانسه (RFI) نیز گزارش داد ،  انقلاب اسلامی ایران سی و چهار ساله شد.

امروز راهپیمایی هایی گسترده در سراسر ایران به همین مناسبت برگزار شد و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران به این مناسبت سخنانی کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، تظاهراتی گسترده در سراسر ایران برپاست و  رئیس جمهوری این کشور در سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران وارد میدان آزادی شد و سخنرانی کرد.

المیادین گزارش داد ، جمعیت انبوهی که صدها هزار نفر است و اکنون از مرز میلیون نیز تجاوز کرده است در پایتخت ایران تجمع کرده اند.

شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در این مراسم طنین انداز شده و پرچم های جمهوری اسلامی ایران و تصاویر آیت الله خامنه ای رهبری ایران در دستان تظاهرکنندگان قابل ملاحظه است.

شبکه تلویزیونی رویترز گزارش داد، همزمان با فرارسیدن سالروز انقلاب اسلامی سال 1979 در ایران، هزاران نفر از مردم در شهرهای مختلف این کشور راهپیمایی کردند.

شبکه تلویزیونی رویترز همچنین بخش هایی از سخنرانی محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران را به مناسبت راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن در میدان آزادی تهران پخش کرد.

رادیو بین المللی چین  گزارش داد، مردم و دولت ایران روز یکشنبه مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب این کشور را برگزار می کنند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس از تهران گزارش داد، مردم سراسر ایران در راهپیمایی سی و چهارمین سالروز انقلاب اسلامی هزار و نهصد و هفتاد و نه که منجر به سرنگونی شاه طرفدار غرب در این کشور و استقرار جمهوری اسلامی در ایران شد، شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی گزارش داد: تهران امروز سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی را که حکومت شاه (مخلوع) را در سال 1979سرنگون کرد ، جشن گرفت.

شبکه های تلویزیونی عراق از جمله الفرات ، الاتجاه ، المسار، المسار یک ، آسیا ، بلادی ، العهد بخش هایی از سخنرانی رئیس جمهور و راهپیمایی امروز مردم تهران را مستقیم پخش کردند.

این شبکه های تلویزیونی همزمان با برگزاری راهپیمایی با خبرنگاران شان در تهران ارتباط مستقیم برقرار کردند.

همچنین برخی از این شبکه ها با دعوت از تحلیلگران در میزگردهایی، اهمیت حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن  را بررسی کردند.

 شبکه الاخباریه سوریه گزاش داد،مردم ایران در سی و سه سال که از انقلاب اسلامی در این کشور می گذرد نشان دادند با وجود محاصره اقتصادی غرب می توانند روی پای خود بایستند و به پیشرفتهای علمی مهمی دست یابند.

انقلاب اسلامی در ایران به جایگاهی  رسیده است که آمریکا و رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است.

انقلاب ایران تا کنون از ملتهای ستمدیده حمایت کرده و در برابر قدرتهای استکباری ایستاده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره از تهران گزارش داد، سخنرانی امروز رئیس جمهور ایران نشان داد سیاست ایران در خصوص برنامه هسته ای و گفتگو با آمریکا تغییر نکرده است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار در تهران گفت: رئیس جمهور ایران در سخنرانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر تسلیم نشدن ایران در برابر فشارهای غرب تاکید کرد.

حسن حیدر در ارتباط زنده با این شبکه از تهران درباره مهم ترین نکات سخنرانی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب گفت: «بخشی از سخنرانی احمدی نژاد در میدان آزادی خطاب به داخل ایران و مردم ایران و بخشی دیگر نیز خطاب به طرفهای خارجی به ویژه آمریکا بود. احمدی نژاد در بخش خارجی گفت، گفتگو بین آمریکا و ایران زمانی تحقق خواهد یافت که واشنگتن از سیاست خصمانه خود در قبال جمهوری اسلامی دست بکشد و در محاسبات و پرونده ها در منطقه بازنگری کند و سلاح و سیاست تهدید را کنار بگذارد. وی گفت در صورتی که آمریکا چنین کاری بکند و شروط ایران را بپذیرد او شخصا آماده مذاکره با آمریکا خواهد بود.

احمدی نژاد همچنین تاکید کرد سیاست تحریم ها به نتیجه نخواهد رسید و ایران روابطش را با کشورهای اروپایی که تحریم های نفتی علیه جمهوری اسلامی تحمیل کرده اند قطع خواهد کرد و به آنان نیاز ندارد. وی همچنین گفت سیاست ایران قطع وابستگی به درآمدهای نفتی و روی آوردن به دیگر منابع صادراتی است. احمدی نژاد همچنین گفت برنامه هسته ای صلح آمیز ایران طبق قوانین بین المللی پیش خواهد رفت. این اظهارات احمدی نژاد با تکبیر حاضران همراه بود».

حسن حیدر افزود: «احمدی نژاد در سخنانش خطاب به داخل نیز از همه خواست در انتخابات آینده ریاست جمهوری شرکت  و افرادی شایسته را انتخاب  که بتوانند به کشور خدمت کنند. این آخرین سخنرانی احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب بود زیرا او نمی تواند در انتخابات آینده نامزد شود. احمدی نژاد همچنین به موفقیت های جمهوری اسلامی در بخشهای نظامی و فناوری از جمله در بخش فضا اشاره کرد. احمدی نژاد تاکید کرد جمهوری اسلامی در برابر تهدید ها و فشارهای غربی و خارجی عقب نشینی نخواهد کرد».

خبرنگار رادیو بین المللی فرانسه در تهران در گزارشی درباره راهپیمایی بزرگ بیست و دو بهمن بر ایستادگی مردم ایران در برابر غرب تاکید کرد.

پایگاه اینترنتی رادیو بین المللی فرانسه در مقدمه این گزارش نوشت: به مناسبت جشن سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران امروز یکشنبه دهم فوریه در میدان آزادی تهران سخنرانی کرد و به آمریکا درباره برگزاری گفتگو بین دو کشور پاسخ داد. از صبح امروز، صدها هزار نفر در پایتخت ایران و دیگر شهرهای این کشور برای شرکت در تظاهرات رسمی (دولتی) تجمع کردند.

سیاوش قاضی خبرنگار رادیو بین المللی فرانسه در تهران گزارش داد: پرزیدنت احمدی نژاد در حضور صدها هزار نفر که در تهران گردهم آمده بودند تاکید کرد   برای فراهم شدن امکان گفتگوی مستقیم بین دو کشور، آمریکا باید عمل را به حرفهای خود اضافه کند.

 احمدی نژاد گفت: «تغییر لحن لازم است اما کافی نیست. سلاح را از روی صورت ما بردارید؛ من خودم با شما در احترام و عدالت گفتگو خواهم کرد اما نه تحت فشار.»

پاسخ احمدی نژاد خطاب  به جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا بود که چند روز پیش گفتگوی مستقیم با تهران را پیشنهاد داد. اما ایران از آمریکا به علت تشدید تحریم ها همزمان با پیشنهاد گفتگو انتقاد کرد.

محمود احمدی نژاد در حالی این سخنان را ایراد کرد که میلیون ها نفر در سراسر ایران برای مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابانها آمده بودند.  

در تهران، صدها هزار نفر برای گوش دادن به سخنرانی رئیس جمهور ایران به سمت میدان آزادی حرکت کردند. جمعیت حاضر در این راهپیمایی در زیر آفتابی بهاری شعارهای سنتی «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» را سر می دادند.

تظاهرکنندگان همچنین پارچه نوشته هایی با مضمون «ما تا آخر ایستاده ایم» را حمل می کردند. این پیامی خطاب به کشورهای غربی بود که در ماه های اخیر تحریم های اقتصادی ضد ایران را چند برابر کرده اند.


نظرات شما عزیزان:

شایان
ساعت22:01---24 بهمن 1391
سلام دوست دارم با وبلاگت تبادل لینک کنم خیلی وبلاگ خوشگلی داری اگر با تبادل لینک موافقی بیا تو سایت من

منتظرتم


دیوونه ی حسین
ساعت14:37---23 بهمن 1391
سلام
لینک شدید
یا حسیــــــــــــن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دو شنبه 23 بهمن 1391

توسط فدائیان |

طبقه بندی: اخبار سیاسی عمومی
برچسب ها: بازتاب خیره کننده راهپیمایی 22بهمن رسانه های خارجی هیئت شهدا هیئت الشهدا هیئت الشهداء هیئت الشهداء قزوین



به پایگاه اینترنتی هیئت الشهداء قزوین خوش آمدید ................ تأسیس 1386
پست الکترونیک

پروفایل مدیر وبلاگ

اخبار
مذهبی
سیاسی
مراسم هفتگی
دانلود مداحی صوتی
ماه محرم
ماه صفر
فاطمیه
ماه رمضان
ویژه شهادت
سایر
دانلود مداحی تصویری
ماه محرم
ماه صفر
فاطمیه
ماه رمضان
ویژه شهادت
سایر
دانلود نرم افزار مذهبی
کامپیوتر
موبایل
دانلود سایر
کامپیوتر
موبایل
کلیپ
آلبوم تصاویر
آقا
علما
شهدا
هیئت
مقالات
مقالات مذهبی
مقالات انقلابی
زندگی نامه
امامان
شهدا
وصیت نامه
امامان
شهدا
عمومی
پاسخ به سوال و شبهات شرعی
سامانه پیام کوتاه (ثبت موبایل)
درباره هیئت

فدائیان

حاج منصور ارضی-مناجات شب اول تا نوزدهم رمضان سال ۱۳۹۲
حاج عبدالرضا هلالی-عزاداری ماه رمضان سال ۱۳۹۲
حاج محمدرضا طاهری-مناجات شب ۱ الی ۲۳ ماه رمضان سال ۱۳۹۲
حاج سعید حدادیان-مناجات شب اول تا بیست و یکم ماه رمضان سال ۱۳۹۲
حاج حسن خلج-مراسم عزاداری شب ۱۹ و ۲۱ ماه رمضان ۱۳۹۲
کربلایی جواد مقدم-عزاداری شب ۲ الی ۲۱ رمضان سال ۱۳۹۲
حاج محمود کریمی-مناجات شب ۱۷ الی ۲۲ رمضان سال ۱۳۹۲
حاج حسین سیب سرخی-حاج رضا هلالی-شب ۲۲ رمضان ۱۳۹۲
گلچین مدح و سرود از ولادت امام حسن مجتبی (ع)
ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مبارک باد
میلاد منجی عالم بشریت
در جواب کسانی که می گویند رأی نمی دهیم می گویم
گلچین مدح و سرود از عید مبعث پیامبر اکرم (ص) سالهای گذشته
حاج سید مجید بنی فاطمه-شب شهادت امام کاظم (ع) سال 1392
گلچین روضه و سینه زنی از شهادت امام موسی کاظم (ع)
به امامت رسیدن امام خامنه ای
به بعثت رسیدن خاتم الأنبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) مبارک باد
حاج محمودکریمی-شام وفات حضرت زینب (س) سال 1392
حاج سعید حدادیان-مراسم عزاداری وفات حضرت زینب (س) سال ۱۳۹۲
حاج مجتبی رمضانی-شام شهادت حضرت زینب (س) سال 1392


پایگاه جامع عاشورا
قالبهای مذهبی وبلاگ
معصومان بزرگ
اخبار علمی
جانم فدای رهبر
یا صاحب الزمان
بچه های بسیجی
سايت حضرت عباس
تا شهدا با شهدا
هیئت فاطمیون قم(حاج مهدی سلحشور)
๑۩๑ خادمین شهدا ءساوه๑۩๑
منتظران مهدی او خواهد آمد
طلوع ستاره
دیوونه حسین حسین حسین
کاش عصر ظهور را درک کنیم
رهروان۱
هیئت محبین المهدی(عج)
امام حسین‏(ع‏)‏
امام زمان (عج الله)
كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)
کلیپهای والاترین
جبهه سایبری محبان الزهرا سلام الله
پایگاه بصیرتی و مقاومت سایبری 2013
فرهنگی هنری
اصحاب المهدی
☫رهبرم سیدعلی☫
˙·٠●❤جنبش اسلامی سایبری❤●٠·˙
ღ دلنوشته های من ღ
امــــام عــصـــر (عـج)
زمزمه های چادر مشکی
حجاب اسلامی
اسلام ناب محمدی
شهدا شرمنده ام
دختران مهدوی
بصیرت
ღ شیعه عاشق....... ღ
منتظر مهدی
یا لثارات الحسین
سبکبالان عاشق
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60